Ons online boekingssysteem, Contact Centres en terminals accepteren de volgende betaalkaarten of creditcards:
Als je een Extra-lid bent en punten hebt opgebouwd om te gebruiken voor betaling, zie je de puntenwaarde bij de betalingsstap als je bent ingelogd. Je kunt er dan voor kiezen om dit bedrag af te trekken en het resterende saldo te betalen met een andere betalingsoptie.
Meer informatie over onze Loyalty Club, Extra.
Sembo-cadeaubonnen kunnen worden gebruikt bij de betalingsstap, waar je je unieke vouchercode kunt invoeren in het verstrekte vak. Als er een resterend saldo is, kun je een andere betaalmethode kiezen om je boeking te voltooien.
Contanten (alleen plaatselijke valuta) worden geaccepteerd in de meeste van onze Travel Centres. Het is echter goedkoper om je ticket online te boeken, dan telefonisch of persoonlijk.
Je kunt via facturen en in termijnen betalen dankzij onze samenwerking met Captum Group AB. Om met een factuur of in termijnen te kunnen betalen, moet je ten minste 18 jaar oud zijn, geregistreerd staan in Zweden of Noorwegen en goed zijn gekeurd in de kredietcontrole die wordt uitgevoerd op het moment van aankoop.
Je vindt meer informatie over de diensten van Captum in de onderstaande links.
Je kunt MobilePay gebruiken voor betalingen met je telefoon.
Op bepaalde routes kun je betalen met een Tesco Clubcard Partner-code.
Je kunt ook betalen met Paypal, het online betaalsysteem dat je toelaat om wereldwijd geld te versturen en te ontvangen.
Je kunt ook betalen met Paypal, het online betaalsysteem dat je toelaat om wereldwijd geld te versturen en te ontvangen.
We bieden online bankoverschrijvingen via Przelewy24.
We bieden online overschrijvingen via Trustly.
We bieden online overschrijvingen via iDEAL.
Betaal met Klarna - Reis nu en betaal dankzij Klarna Payments later, in termijnen of meteen. Het is eenvoudig, veilig en je behoudt de controle over je betalingsvoorkeuren.