Hebben jullie een procedure voor verloren voorwerpen?

Alle persoonlijke eigendommen op onze schepen of in havens worden naar onze kantoren voor gevonden voorwerpen aan wal gestuurd voor bewaring. Items die aan boord worden gevonden, worden 3 maanden bewaard voordat ze worden vernietigd (voor afvaarten naar/vanuit Zweden worden verloren items na 1-3 weken overhandigd aan de lokale politie). Gedurende de periode van beperkingen als gevolg van het coronavirus, schorsen we echter onze standaardprocedure voor verloren voorwerpen vanwege de mogelijkheid van kruisbesmetting via het hanteren van persoonlijke eigendommen. 

 

Om hygiënische redenen worden er geen items bewaard die aan boord zijn achtergelaten, tenzij het waardevolle items zijn, zoals laptops. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, kleding, brillen en telefoons. Vul voor waardevolle items ons klantenserviceformulier in en selecteer 'Verloren voorwerp' als de aard van je vraag. Als je een hut hebt geboekt, vermeld dan het hutnummer bij het invullen van het formulier. 

 

Let op: Stena Line kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor verloren of gestolen eigendommen. Alle passagiers worden aangeraden om hun waardevolle spullen veilig in hun voertuig te bewaren en hun bezittingen nooit onbeheerd achter te laten tijdens het reizen. 

Contact frequently asked question icon

Gerelateerde vragen